chovatelská stanice grifonků a brabantíků

Nejistota

01.11.2010 15:33

Rozhodně nevydržím čekat, až mi podle různých příznaků bude jasné, že Stázka je březí. Asi bych tomu neuvěřila ani týden před porodem. Už teď si samozřejmě myslím, že "je v tom", jistota se ale nedostavuje.

Bradavky Stázce narostly, že je má jako knoflíčky. Pěkně nám přibrala. Byla spíš hubeňourek, takže to nebylo nápadné, ale když jsem jí zvážila, zjistila jsem, že za měsíc přibrala půl kila! A ze 3,5 na 4,0 kg je to opravdu hodně. Starosti si s tím teď však už dělat nemusím, protože Stázka už dva dny prakticky nežere. Dočetla jsem se o hormonálních změnách a s tím související ranní nevolnosti. Úplně jako u lidí, to jsem nevěděla!

Žádné příznaky mi však nejsou dost průkazné; a tak ve středu vyrazíme na ultrazvuk.

Kontakt

Dagmar Schusserová

dasita@seznam.cz

Lipenská 32/2
370 01 České Budějovice
Czech Republic

+420 724 200 203

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode